تاریخ: ۱۸ دی ۱۴۰۳ ، ساعت ۱۸:۲۹
بازدید: ۶۰
کد خبر: ۳۶۴۴۹۳
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
عبدالله مهاجر در جمع مدیران روابط عمومی اتاق‌های سراسر کشور

خلاقیت، برنامه و بودجه نیاز شکوفایی هر روابط عمومی است | روحیه نقدپذیری را در خود تقویت کنیم

خلاقیت، برنامه و بودجه نیاز شکوفایی هر روابط عمومی است | روحیه نقدپذیری را در خود تقویت کنیم
‌می‌متالز - عضو هیات رئیسه اتاق ایران برای شکوفایی فعالیت روابط عمومی‌ها به سه نکته اشاره کرد؛ خلاقیت، برنامه‌ریزی و بودجه. او تأکید کرد: اگر این سه شاخص تدوین و استفاده شوند، شاهد شکوفایی روابط عمومی خواهیم بود.

به گزارش می‌متالز، عضو هیات رئیسه اتاق ایران گفت: روابط عمومی‌ها باید برنامه‌محور باشند و به کمک خلاقیت و بودجه‌ای که در اختیار دارند، مسیر شکوفایی را طی کنند.

عبدالله مهاجر دارابی در جمع مدیران روابط عمومی اتاق‌های سراسر کشور تأکید کرد: رسیدن به اتفاق‌نظر و هم‌گرایی در چارچوب فعالیت روابط عمومی‌ها ضروری است. در حوزه اتاق‌ها بودجه‌ای تعیین می‌شود که بر پایه پیشنهادهاست. در این بین اگر آنچه تخصیص پیدا می‌کند، کافی نیست، باید مطرح شود. به هرحال مأموریت‌ها در مسیر تحقق اهداف باید انجام گیرد.

او ادامه داد: در این رابطه به خلاقیت، برنامه‌ریزی و بودجه نیاز است. این موضوعات باید در کنار هم قرار بگیرند تا شاهد شکوفایی روابط عمومی‌ها باشیم.

عضو هیات رئیسه اتاق ایران ادامه داد: گاهی شرایط اقتصادی به گونه‌ای می‌شود که همراهی لازم بین دولت و بخش خصوصی وجود ندارد؛ دولت چهاردهم این تعامل را آغاز کرده و به دنبال تقویت روابط است. هرچند باید توجه داشته باشیم که بر اساس قانون، اتاق‌ها و تشکل‌ها ایجاد شدند و باید از آنها صیانت کنیم.

مهاجر نگاه نقادانه را عامل پویایی و بهبود عنوان کرد و ادامه داد: باید سعی کنیم روحیه نقدپذیری را در خود تقویت و از دریافت نظرات مختلف، استفاده کنیم.

عضو هیات رئیسه اتاق ایران از اهمیت ارزیابی و رصد برای ارتقای سطح فعالیت روابط عمومی اتاق‌ها، صحبت کرد و افزود: باید آنچه صورت گرفته را بررسی کنیم، نقاط قوت و ضعف را بشناسیم، آنها را در مسیر بهبود به کار بگیریم و ایرادات خود را برطرف کنیم.

منبع: اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده